.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامه جمعی از فارغ التحصیلان دبیرستان مفید به مجلس

شمال نیوز:  جمعي از فارغ التحصيلان، رزمندگان ، جانبازان  و خانواده شهدا ، وابسته به مجتمع آموزشي مفيد در نامه ای به نمایندگان مجلس شورای اسلامی از صلاحیت وزیر پیشنهادی علوم و فن آوری دفاع کرده اند.

این گروه از فارغ التحصیلان مفید، نسخه ای از این نامه را در اختیار فرارو قرار داده اند که در زیر می خوانید.


رياست محترم و نمايندگان عزيز مجلس شوراي اسلامي

سلام عليكم،

احتراما، نظر به معرفي جناب آقاي دكتر فخرالدين احمدي دانش آشتياني، جهت تصدی مقام وزارت علوم تحقيقات و فن آوري، ما امضا کنندگان ذیل (جمعي از فارغ التحصيلان مجتمع آموزشي مفيد و از جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس ) از اولین سالهاي انقلاب و دوران جنگ تحمیلی و پس از آن، از نزديك نظاره گرعملكرد خالصانه آن بزرگوار در مجتمع آموزشی مفید بوده ايم، بر خود فرض دانستیم كه فارغ از مباحث حاشيه اي مطرح شده در برخی جراید، حقيقت آنچه را كه از اين استاد بزرگوار علم و اخلاق در اين سالها ديده ایم، نزد خداوند متعال، شما عزیزان و مردم شريف ایران اسلامی بازگو نماييم.

دكتر فخرالدین دانش، برخواسته و تربیت شده در خاندانی معظم و روحانی، معلمي بسیار توانا و کوشا بوده و ایشان را دانشمندي می شناسیم که علم و اخلاق را توامان به دانش آموزان و دانشجویان خود آموخته اند. ایشان همواره موضعي فراجناحي داشته و فارغ از دلمشغوليها و وابستگی های جناحی و سياسي از همان سالهاي اوليه انقلاب و جنگ، همواره دو دغدغه مهم داشته اند؛ تربيت صحيح قراني و اخلاقي آموزشگيران و پيشرفت علمي جوانان مسلمان در راه خدمت به انقلاب ، جنگ و آرمانهاي امام راحل(ره).

علاقه مستمر ايشان به حرفه شریف معلمي در طی سالیان دراز و خدمات خالصانه ایشان در سپاه، و دوران معاونت وزارت علوم در ارتباط دانشگاهها و جنگ، و تلاش براي سير مدارج عالي تحصيلی براي فرزندان ایران اسلامی همه نشانگر دغدغه هاي والای اسلامی و انسانی ايشان بوده است.

ما ایشان را بدون شك يكي از دانشمندان برجسته علمي و اخلاقي در نظام آموزش عالي كشور میدانیم؛ به قول مقام معظم رهبري، از رويش هاي انقلاب، ايشان است كه ميتواند محيط دانشگاهها را از سياست زدگي به سوي اخلاق مداري اسلامي و علم جويي هدفمند رهنمون گردد و گواه اين مهم، خيل فارغ التحصيلان امضا كننده ذيل است كه علاوه بر حضور در جبهه و ايثارگري با گذران مراحل عالي تحصيلي، هر يك در گوشه اي از نظام اسلامي، دين خود را به آرمان شهيدان بزرگوار تاسيس كننده مجتمع؛ شهيدان بهشتي و باهنر؛ ادا کرده و مينمايند.

در پایان مجددا از زحمات بی دریغ ایشان و معلمین بزرگوار مجتمع آموزشی مفید که استاد علم و اخلاق و معرفت ما بوده اند سپاسگزاری نموده، سلامتی و توفیق روز افزون ایشان را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

امضا؛ جمعي از فارغ التحصيلان، رزمندگان ، جانبازان  و خانواده شهدا مجتمع آموزشي مفيد


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.